Podsumowanie:

 

1. Słowa kluczowe - stwórz listę słów kluczowych dla swojej strony. Najważniejsze słowa frazy lub ich synonimy powinny się znaleźć na stronie głównej.  Dla każdej podstrony wybierz inne słowo kluczowe.

 

2. Teksty na stronie - Spisz na kartce najważniejsze słowa kluczowe oraz ich synonimy, następnie napisz ciekawy tekst reklamowy z zawierający przygotowane frazy. Każda podstrona powinna zawierać minimum 250 znaków tekstu. Zadbaj o to aby tekst był zróżnicowany, unikaj bloków tekstu. Sprawdź błędy ortograficzne i literówki.

 

3. Nagłówki - zadbaj o to aby każda strona miała nagłówek H1, powinien opisywać o czym jest strona i zawierać słowo kluczowe na które pozycjonujesz daną stronę (najlepiej jeśli słowo kluczowe jest umieszczone na początku nagłówka) . Każda podstrona powinna mieć unikatowy nagłówek H1.  Jeśli strona zawiera więcej treści warto dodać także znaczniki H2, H3, H4, ułatwia to wyszukiwarkom hierarchizowanie treści.

 

4. Meta tytuł - każda podstrona powinna mieć unikatowy meta tytuł zawierający słowo kluczowe. Meta tytuł to także nagłówek pojawiający się w wynikach wyszukiwania, powinien być czytelny i zrozumiały dla odbiorców.

 

5. Meta opis - dla każdej podstrony stwórz krótki ciekawy opis, zachęcający do jej odwiedzenia. Te kilka linijek teksu pojawia się w wynikach wyszukiwania zaraz pod linkiem i decyduje o tym czy użytkownik odwiedzi twoją witrynę. Treść metatagu powinna być zgodna z treścią podstrony.

 

6. Optymalizacja obrazów - dostosuj wielkość obrazów do wielkości elementów na stronie, duże obrazy możesz dodatkowo skompresować np za pomocą optimizilla. Ustaw tytuły i tytuły alternatywne dla obrazów.

 

7. Nawigacja - Zadbaj o to aby poruszanie się po Twojej stronie było intuicyjne. Sprawdź czy menu jest widoczne i czytelne.

 

8. Przekierowanie 301 - jeśli tworzysz stronę w webwave cms lub jeśli posiadasz kilka domen dla jednej strony, wybierz tę najważniejszą i ustaw przekierowanie 301, dzięki temu roboty nie zarzucą Ci duplikowania treści. Przekierowanie 301 zwiększy siłę linków Twojej strony.

 

9. Strona błędu 404 - stwórz stronę błędu 404, umożliwi ona klientom powrót do menu w razie gdy trafią na nieaktualny adres podstrony.

 

10. Mapa witryny - Mapa witryny umożliwia robotom lepszą i sprawniejszą indeksację, w kreatorze webwave mapa generowana jest automatycznie oraz przesyłana do google po każdej aktualizacji Twojej strony.